Díj

Sziasztok!
Nagyon meghat, hogy egy díjat kaptam, egy olyan blog alkotójától, amit én magam is imádtam. Köszönöm Hanne. 


Szabályok:
- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
- Írj magadról 10 dolgot.
- Válaszolj a 10 kérdésre.
- Tegyél fel 10 kérdést.
- Küldd tovább 10 embernek.


1. Imádom a könyveket, de a filmek az igazi szenvedélyeim.
2. Igaz, nagyon kevesen tudják rólam, de van egy egészen súlyos hátbetegségem, ami miatt gyakran kell itthon maradnom.
3. Amennyire a helyzet engedi, "versenyszerűen" focizom, és eddig egy NBII-es csapatban játszottam.
4. A filmeken kívül imádom a sorozatokat is, és rengeteget nézem őket. A kedvencem a The Big Bang Theory, de még ott a Trónok harca, az Archer, Az Outlander, A Breaking Bad, a Walking Dead, és mostanában a Modern Családot is nézegetem.
5. Olvastam a Trónok harca összes könyvét, és nagy rajongója vagyok George R. R. Martin-nak.
6. Nagyon nem vagyok hajlékon, de tényleg. Az ilyen dolgokban mindig rossz jegyet kapok tesiből...
7. Lelkes imádója vagyok az angol nyelvnek, viszont a németet kifejezetten gyűlölöm.
8. A kedvenc könyveim a Büszkeség és balítélet, Értelem és érzelem, és a Carrie.
9. Kifejezetten utálom, és lenézem a vörös pöttyös könyveket. ( Ne kövezzetek meg.)
10. A kedvenc filmem az Amelie csodálatos élete.



1. Játszol valamilyen hangszeren?
Szájharmonikázom, és gitározom.
2. Milyen zenét szeretsz leginkább?
Hangulatomtól, és korszakomtól függ, de a jelenlegi kedvenceim egy blog zenéjéből vannak.:

3. Hol lennél ebben a pillanatban a legszívesebben?
Egy pizzázóban. Sok pénzel, és egy bizonyos barátommal... ☺
4. Van példaképed, vagy valaki, akire felnézel?
Adam Devine. Olvassatok az életéről, meg fogjátok érteni.
5. Énekeltél már a zuhany alatt?
Igen
6. Melyik filmet láttad utoljára moziban?
Sajnos elég régen volt... Interstellar (Csillagok között)
7. Ki a kedvenc színészed/színésznőd?
Hát nálam ez egy rossz kérdés, mert most ezer nevet fogok felsorolni.
Női: Adrey Tautou
Férfi: Tom Hiddleston, James McAvoy, Benedict Cumberbach, Peter Dinklage, Adam Sevani, Anton Yelchin, Simon Baker... Igen, sokan vannak.
8. Mi a kedvenc ételed?
Pizza
9. Ha lenne rá alkalmad, részt vennél egy körutazáson Észak-Koreában?
Igen, gondolom...
10. Ha lenne szuperképességed, mi lenne az?
Ó, ezt már ezer éve tudom. Ha hozzáérnék valakihez tudnám olvasni a gondolatait, manipulálni azt, amit lát, és uralni a fizikai kondícióját. 


Az én kérdéseim:

Mióta blogolsz?
Mik a terveid a jövőre nézve?
Szereted a filmeket?
Milyen az álom párod?
Szeretnél idővel gyerekeket?
Ha elutazhatnál, hová mennél?
Hány éves vagy?
Ki a kedvenc íród?
Hogy állsz a kötelezőkkel?
Mi az, ami egyedivé tesz téged?


Akiknek pedig küldeném:

Willst du...
Fény
Kitti T.
Amelia és a vadász
With you
Lyla Campbell
R. M.
Bloodyromantic
I love my stepbrother
Kozári Dóri


Megjegyzések

  1. Ú, köszönöm szépen! Hihetetlen, hogy az én egy fejezetes kis blogom tőled kap díjat.. :D Köszönöm! ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm :)
    Amint időm engedi, megválaszolom a kérdéseidet :) Kedves vagy ^^

    VálaszTörlés
  3. Megkésve bár, de törve nem: nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat, ki is töltöttem :3
    http://bloody-romantic.blogspot.hu/2015/02/dij-shufflewuffle.html
    u.i. mesések a blogod színei!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hetedik Fejezet - Andre - Csak hagyd!

Hatodik Fejezet - Emeilie - Mi a...?!

Tizedik fejezet - Mario - Elég